Organisaties helpen om service-ervaringen van wereldklasse te leveren die de verwachtingen van hun klanten overtreffen.
Het herkennen en waarmaken van klantverwachtingen is essentieel voor het opbouwen van een succesvol bedrijf. Om dat te bereiken, moet je een onderscheidende dienst aanbieden die gewaardeerd wordt door klanten. Je moet je beloften consequent nakomen.
Tack TMI heeft ongeƫvenaarde mondiale expertise en ervaring in uitmuntende diensten om u te helpen uw klantenbestand te behouden en uit te breiden.
Onze initiatieven op het gebied van klantenservicecultuur omvatten:
- Bepaal de kern van uw service merk – ontdek de essentie om een onderscheidende service-ervaring te realiseren.
- In kaart brengen van alle contactpunten van de klantreis en identificeer de punten waarop invloed kan worden uitgeoefend.
- Etnografie van servicemedewerkers uitvoeren – inzicht krijgen in servicegedrag en -invloeden
- Werk samen aan de ideale klantbeleving op alle contactpunten.
- Vormgeven aan de houdingen, vaardigheden en gedragingen van medewerkers dat in direct contact staat met klanten.
- Servicemaatregelen verankeren – ervoor zorgen dat resultaten zichtbaar zijn en het beste gedrag wordt aangemoedigd.