Organisaties helpen om service-ervaringen van wereldklasse te leveren die de verwachtingen van hun klanten overtreffen.

Het herkennen en waarmaken van klantverwachtingen is essentieel voor het opbouwen van een succesvol bedrijf. Om dat te bereiken, moet je een onderscheidende dienst aanbieden die gewaardeerd wordt door klanten. Je moet je beloften consequent nakomen.

Tack TMI heeft ongeƫvenaarde mondiale expertise en ervaring in uitmuntende diensten om u te helpen uw klantenbestand te behouden en uit te breiden.

Onze initiatieven op het gebied van klantenservicecultuur omvatten:

  • Bepaal de kern van uw service merk – ontdek de essentie om een onderscheidende service-ervaring te realiseren.
  • In kaart brengen van alle contactpunten van de klantreis en identificeer de punten waarop invloed kan worden uitgeoefend.
  • Etnografie van servicemedewerkers uitvoeren – inzicht krijgen in servicegedrag en -invloeden
  • Werk samen aan de ideale klantbeleving op alle contactpunten.
  • Vormgeven aan de houdingen, vaardigheden en gedragingen van medewerkers dat in direct contact staat met klanten.
  • Servicemaatregelen verankeren – ervoor zorgen dat resultaten zichtbaar zijn en het beste gedrag wordt aangemoedigd.

Oplossingen voor klantervaring

Alle Customer Experience-oplossingen kunnen op maat worden gemaakt voor uw bedrijf en specifiek worden ontworpen voor uw teams en uw organisatie. We bieden ook een selectie van onze Customer Experience oplossingen aan als open trainingen die een ideale leeromgeving bieden voor individuele of kleine aantallen medewerkers om zich te concentreren op het verwerven van de vaardigheden die ze nodig hebben om succesvol te zijn.

Alle Customer Experience-oplossingen kunnen op maat worden gemaakt voor uw bedrijf en specifiek worden ontworpen voor uw teams en uw organisatie. We bieden ook een selectie van onze Customer Experience oplossingen aan als open trainingen die een ideale leeromgeving bieden voor individuele of kleine aantallen medewerkers om zich te concentreren op het verwerven van de vaardigheden die ze nodig hebben om succesvol te zijn.

Resultaten leveren

Of u nu op zoek bent naar een solide basis voor nieuwkomers in de verkoop, bestaande technieken van ervaren verkoopteams wilt aanscherpen of specialistische vaardigheden wilt ontwikkelen, onze VOOR, TIJDENS en NA aanpak zorgt ervoor dat u de juiste interventies ontvangt die zijn afgestemd op de behoeften van uw teams en uw bedrijf.

VOOR

TIJDENS

NA

TELEFONISCH CONTACT +31612829653
BERICHT VERZENDEN BERICHT VERZENDEN
VOLG ONS OP LINKEDIN