Onze op de deelnemers gerichte benadering van digitaal.
Ons motto “Wij geloven in het Individu” verklaart onze toewijding om leren te creëren dat een verschil maakt (voor deelnemers, teams en organisaties). Onze kennis van deelnemers en hun veranderende behoeften stelt ons in staat om hybride leren te ontwikkelen dat zowel relevant als impactvol is. Het leergebied verandert snel, en de digitale trends die we aanpakken in ons leren omvatten:
- Hapklare brokken – het is algemeen bekend dat we het beste leren wanneer we in ‘brokken’ leren (Miller, 1956). Van Franse werkwoorden tot telefoonnummers, geldt: hoe kleiner de eenheid, hoe beter het begrip – en des te effectiever de toepassing van onze nieuwe kennis in de praktijk. Gebruikers van onze Time Manager™-filosofieën zullen dit opdelen in ‘brokken’-principe ook herkennen als ‘Alle begin is moeilijk’; een beproefde methode om taken aan te pakken die anders overweldigend, moeilijk voort te zetten, onbelangrijk of vaak uitgesteld zijn.
- Deelnemers verwachten dat ze zelfstandig, op het moment dat ze het nodig hebben, antwoorden vinden op hun leervragen door middel van een snelle zoekopdracht. Steeds vaker gebeurt dit onderweg – dus mobiele toegang is essentieel.
- Het draait allemaal om de ervaring – Organisaties en deelnemers verwachten steeds meer mogelijkheden om te ‘leren door te doen’ – vaak toegang krijgend tot en gebruik makend van digitaal leren binnen een leertraject. Interactieve simulaties bieden deelnemers de kans om te falen in een veilige omgeving en waardevolle oefeningen mee te nemen naar hun dagelijkse werk.