Wij geloven in het individu en stellen organisaties en hun mensen in staat zich te ontwikkelen.

Met behulp van de nieuwste learning solutions en technologieën zorgen we ervoor dat gedragsverandering duurzaam is. In ons uitgebreide portfolio met bewezen inhoud benutten we meer dan 100 jaar ervaring, wat ons in staat stelt om op grote schaal zakelijke uitdagingen aan te gaan en meetbare resultaten te behalen.

We werken samen met klanten om schaalbare, flexibele, mondiale leeroplossingen te bieden. Met kantoren over de hele wereld levert Tack TMI in meer dan 55 landen en in 37 talen – zowel persoonlijk, virtueel als digitaal.

Tack TMI is er trots op deel uit te maken van Gi Group – het grootste multinationale uitzendbedrijf van Italië en een van ‘s werelds grootste dienstverleners op het gebied van de arbeidsmarkt. Tack TMI is binnen Gi Group verantwoordelijk voor Learning & Development en wordt bijgestaan door andere onderdelen van Gi Group, die elk aspect van Talent en Ontwikkeling omvatten – van werving en selectie (tijdelijk, vast, tot en met executive niveau) tot outsourcing, outplacement en HR-consultancy.

Het realiseren van uw bedrijfsresultaten

Uw bedrijf is onze focus. We streven er naar om een blijvende impact te leveren in uw organisatie, door middel van onze Learning & Development oplossingen, waaronder:

  • Omzetgroei – door verhoogde effectiviteit van het verkoopteam
  • Betrokkenheid en productiviteit van medewerkers – door voortdurende loopbaan- en persoonlijke ontwikkeling
  • Leiderschapscultuur en employee retention – door op maat gemaakte ontwikkeling van leiderschap en management.
  • Uitstekende klantbeleving – dankzij ons onnavolgbare pakket klantenservice.
  • Cultuurverandering – Door samen te werken binnen de organisatie om individuele en collectieve gedragingen aan te pakken.
  • Veilige werkomgeving – door het stimuleren van gedrag (bij individuen en managers) dat een cultuur van veiligheid bevordert.

Waarom klanten voor ons kiezen

Onze klanten vertellen ons dat de samenwerking met ons uniek is. Weinig andere organisaties op het gebied van Learning & Development kunnen wedijveren met ons wereldwijde bereik, onze expertise of onze staat van dienst in het leveren van impact.

De aanwezigheid van ons modiale netwerk

Met kantoren wereldwijd en de capaciteit om in 37 talen te leveren, bieden we learning solutions volgens een consistente mondiale standaard, waarbij we ons aanpassen aan lokale culturen en de specifieke behoeften van deelnemers.

Ons aanbod van bestaande content & flexibiliteit om maatwerk te leveren

We zijn er trots op een toolkit te hebben met hoogwaardige, op onderzoek gebaseerde oplossingen, waarvan bewezen is dat ze effectief zijn. Tegelijkertijd bieden we ultieme flexibiliteit om de trainingsinhoud aan te passen aan de actuele situatie en de verwachtingen van uw bedrijf.

Op die manier richten onze oplossingen zich specifiek op uw behoeften, terwijl de behoefte aan (en kosten van) maatwerk worden geminimaliseerd.

Ons commitment aan kwaliteit en consistentie

Of het nu gaat om een training van één dag of een wereldwijde interventie voor duizenden mensen, wij zijn toegewijd aan het leveren van blijvende impact voor elke individu en organisatie waarmee we samenwerken.

We leveren programma’s van allerlei omvang op tijd, met een hoge kwaliteit en op basis van de nieuwste leermethodes.

Ons rijke erfgoed

Sinds 2016 opereren we als één gezamenlijk Tack TMI-netwerk, onder het beheer van Gi Group, die de bedrijven destijds heeft overgenomen. Deze strategische zet van Gi Group was bedoeld om haar leercultuur te versnellen (gekoppeld aan hun waarden), Tack TMI’s oplossingen aan te bieden aan hun bestaande klanten en Tack TMI in staat te stellen om sneller te groeien en in omvang toe te nemen.

Voorafgaand aan die tijd werkten Tack en TMI onafhankelijk van elkaar, elk met een unieke geschiedenis en DNA, maar met gedeelde overtuigingen die tot op de dag van vandaag standhouden. Als Tack TMI bieden we samen het beste van beide werelden samen, in ons motto. Wij geloven in het individu.

Het eerste verkooptrainingsbedrijf in het Verenigd Koninkrijk, gericht op klantgerichtheid – vormgegeven door het “Jij, Wij, Ik”-concept.

George Tack, een ingenieur, en zijn broer Alfred, een geboren verkoper, richtten in 1937 ‘NuAire’ op, met de productie en verkoop van ventilatie- en verwarmingssystemen.

Met een groot team van verkopers die alleen op commissiebasis werkten, ontwikkelden de gebroeders Tack een intern verkooptrainingsprogramma dat uitstekende resultaten opleverde. Het nieuws over ‘Tack’s Training’ verspreidde zich snel binnen diverse Britse industrieën, waarbij veel mensen van verschillende bedrijven kwamen om te observeren en professionele verkoopvaardigheden te leren, gericht op het klantgerichte “Jij, Wij, Ik”-concept.

De ondernemende broers herkenden een nieuwe markt voor verkooptraining en besloten hun expertise officieel te delen door de oprichting van een onafhankelijk trainings- en ontwikkelingsbedrijf. In 1948 werd de ‘Tack School of Salesmanship’ opgericht.

Een holistische benadering van persoonlijke ontwikkeling, waarbij je je leven en verhaal op een doelbewuste manier vormgeeft.

Time Manager International, TMI, werd in 1975 in Denemarken opgericht door Claus Møller. Hij geloofde dat de emotionele ontwikkeling van individuen het geheim is voor transformatie. Sinds de oprichting heeft TMI wereldwijd meer dan 6.000.000 mensen direct beïnvloed en geïnspireerd.

TMI heeft de relatie tussen veel dienstverleners en hun klanten veranderd – onze trainings- en communicatiemethoden hebben SAS Airlines (meer dan 15.000 mensen getraind) en British Airways (meer dan 36.500 mensen getraind) geholpen hun service en winstgevendheid in de jaren ’80 te transformeren.

In de jaren 1990 ontwikkelde TMI zich tot een adviesbureau dat cultuurverandering inspireerde en mogelijk maakte – samenwerkend met mensen om visie, doel, kernwaarden, merkwaarden en persoonlijkheid te vertalen in duurzame nieuwe manieren van denken, handelen en gedrag.

Mijnlpalen van Tack TMI

Klik om een kijkje te nemen naar onze belangrijkste prestaties door de jaren heen.

1948

Oprichting TACK International training

1955

De start van het netwerk van TACK International

1975

TMI wordt opgericht door Claus Moller in Denemarken.

1981

Eerste TMI wereldcongres

1982

TMI introduceert het concept "Putting People First".

1988

TMI: Hoogste erkenning door European Services Industries Forum (ESIF)

1990

TMI: Claus Møller wordt genoemd als een van de negen "Kwaliteitsgoeroes"

1991

Tack International behaalt accreditatie van Investors in People

1992

TMI: Introductie van het concept "Werknemerschap"

1992

Tack International behaalt ISO 9001 Kwaliteitsborging

1993

TMI: Introductie van het 'Klacht is een geschenk'-concept

1998

Het werk van TMI met Scandinavian Airlines wordt genoemd als een van de 75 beste.

1999

TMI: Lancering van het "Heart Work" concept

2003

MI wordt uitgeroepen tot "B2B-supermerk" in Denemarken

2004

TMI: Partnerschap met de Griekse Olympische Spelen in Athene

2005

TACK International joins PRC Group

2005

TMI integreert merkspecifieke klantenservice.

2008

TMI lanceert innovatieve oplossingen voor klantbeleving

2016

SHIFT! Boek Gepubliceerd: http://www.shift-book.net/

2016

Gi Group neemt Tack TMI over

2018

Tack TMI: Model Making Learning Stick (MLS)

2018

Tack TMI Coach gelanceerd via partnerschap met myQuest

2018

Tack TMI: VILT-leerbibliotheek

2018

Tack TMI sluit contract af met het Professional Campus van 5.000 verkopers

2019

De nieuwe bedrijfsbranding van Tack TMI gelanceerd

2019

Launch of Bitesize EHS Induction to 14,000+ employees

2020

Tack TMI lanceert haar VIKT-bibliotheek

TELEFONISCH CONTACT +31612829653
BERICHT VERZENDEN BERICHT VERZENDEN
VERZOEK INDIENEN VERZOEK INDIENEN
VOLG ONS OP LINKEDIN
Back to the top